preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hrvatski sokol Podgajci Podravski

Login
Razred

Izreka tjedna

Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.

Sandra Carey

Danas slušamo...
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Sigurni na Internetu

Godišnji plan i program

 

Kurikulum

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 2. 2010.

Ukupno: 239637
Ovaj mjesec: 734
Ovaj tjedan: 102
Danas: 53
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan zaštite potrošača
Autor: Nataša Kresoja, 15. 3. 2012.

Svjetski dan prava potrošača engl. World Consumer Rights Day prvi je put obilježen 15. marta 1983. godine.Svjetski dan prava potrošača je i proslava solidatnosti unutar međunarodnog pokreta potrošača koji ima zadatak promovirati osnovna prava svih potrošača, zahtijevati poštovanje i zaštitu tih prava, te protestiranje protiv zloupotreba tržišta.

KAKO ZAŠTITI SEBE I KOME SE OBRATITI U SLUČAJU  KADA SMATRATE DA STE OŠTEĆENI KAO  POTROŠAČ U BILO KOJEM SMISLU , POKUŠALI SMO SAZNATI ZA VAS. 

PROČITAJTE


Zakon o zaštiti potrošača donosi nam neke zanimljive informacije kojih možda, u svakodnevnom životu , nismo ni svjesni. pa tako nam članak 1. govori koja sve prava kao potrošači imamo:

pravo na zaštitu gospodarskih interesa potrošača,
2. pravo na zaštitu od opasnosti za život, zdravlje i imovinu,
3. pravo na pravnu zaštitu potrošača,
4. pravo na informiranje i edukaciju potrošača,
5. pravo na udruživanje potrošača u svrhu zaštite njihovih interesa,
6. pravo na predstavljanje potrošača i sudjelovanje predstavnika potrošača u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa

Članak 21. nam također osigurava da proizvod koji je na sniženju, odnosno rasprodaji jer mu istječe rok uporabe mora dodatno imati jasno, vidljivo i čitljivo istaknut najkraći ili krajnji rok uporabe.

Nadzor nad provođenjem ovog Zakona koji nas štiti kao potrošače obavljaju mjerodavni inspektori ministarstava te Državni inspektorat.

Ako potrošači ne mogu ostvariti svoja prava izravno u kontaktu s trgovcem, onda se mogu obratiti svojom primjedbom  na ove kontakte: 

PODRUČNA JEDINICA OSIJEK

Šetalište K. F. Šepera 1d
31000 Osijek

Primanje stranaka radnim danom od 08,00 do 10,00 sati.

Kontakti:
tel: 031/250-600, centrala
tel:  031/250-600, dežurni telefon za prijave
fax: 031/250-601, 250-617
e-mail: kontakti_OS@inspektorat.hr



Pročelnica PJ Osijek: Veselinka Jezerčić, dipl.iur.
tel: 031/250-620
fax: 031/250-601
e-mail: vesela.jezercic@inspektorat.hr
tajnica: Zdenka Bošković

Potrošači mogu podnijeti predstavku i putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP-a), čija se aplikacija nalazi na internetskoj stranici Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva te na stranici Državnog inspektorata. Svi potrebni obrasci za prijavu nalaze se OVDJE

Nadamo se da smo Vam ovim informacijama  pomogli te da će Vam ove informacije dati potrebne informacije kod Vaše zaštite kao potrošača.



Izvor: Pametna kuna


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju